۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان:

۱۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در لرستان واگذار شد

۱۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در لرستان واگذار شد

خرم‌آباد - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان از واگذاری ۱۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شاکرمی امروز سه‌شنبه در آئین واگذاری ۱۰۰ قطعه زمین ویژه طرح جوانی در شهرهای الیگودرز و پلدختر در سخنانی، اظهار داشت: در استان لرستان به‌شدت با کمبود زمین برای ساخت واحدهای مسکونی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: بااین‌وجود پیگیری‌های لازم دراین‌رابطه در دستور کار بوده و تمام تلاش ما این است که حداقل بتوانیم هر ماه یک مراسم به این شکل و در شأن مردم لرستان برگزار کنیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان در ادامه با بیان اینکه در لرستان حدود ۹ هزار و ۲۳۸ نفر متقاضی جوانی جمعیت برای دریافت زمین در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: در برخی از شهرها که امکان واگذاری زمین داریم، اقداماتی را انجام داده‌ایم.

شاکرمی، تصریح کرد: حدود دو ماه پیش ۱۷۳ قطعه زمین را در شهرستان بروجرد واگذار شد، امروز نیز ۲۶ قطعه زمین در شهرستان پلدختر و ۶۴ قطعه زمین نیز در شهرستان الیگودرز به متقاضیان دراین‌رابطه واگذار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برای اهدای زمین در شهرهای دیگر استان به‌خصوص خرم‌آباد نیز پیگیر هستیم، اقداماتی انجام شده و در پی تأمین زمین برای واگذاری هستیم، افزود: تمام اراضی خرم‌آباد دو حالت دارند، یا کوه هستند و یا اراضی کشاورزی، همچنین امکان برنامه‌ریزی در اراضی منابع طبیعی نیز کم است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان، افزود: در این راستا برای ساخت پروژه‌ها دراین‌رابطه، با دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای توافق با مالکان در راستای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن، اقداماتی صورت‌گرفته است، توافقاتی با مالکان در اکثر شهرهایی که با مشکل زمین مواجه هستیم انجام شده، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اقدامات خوبی در بحث تخصیص زمین دراین‌رابطه باشیم.

شاکرمی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان الیگودرز هزار و ۱۰۰ نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت در راستای احداث واحد مسکونی را داریم، افزود: در پلدختر نیز ۵۵۵ نفر متقاضی هستند.

کد خبر 5895690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرزاد IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      0 0
      تورو خدا شما پروژه 713واحدی طاق گستران که 4ساله مردم چشم انتظارن تحویل بدیدتا بعد
    • نعمتی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      0 0
      باسلام ازچه طریقی زمین واگذارشده است ؟بنده همه شرایط لازم رادارم ولی زمین درالیگودرزبه من ندادندخداکنددراین زمینه پارتی بازی نشده باشد
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      0 0
      من کوهدشت پرونده تشکیل دادم ولی فعلن خبری نشده شمارو به خدا به فکر ما در کوهدشت باشید نمیتونیم مستجریم شاید خدا کمک کرد ماهم صاحب خانه شدیم
    • گیوامیدی FR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      0 0
      یعنی مرکز یک استان با مدیریت فقط توانایی واگذاری صدقطعه زمین داره😂😂😂😂این یعنی ضعف مدیریت
    • امیر IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      0 0
      سلام مسئولین محترم مسکن و شهر سازی لرستان و مسئولین دورود . چرا از طرح جوانی جمعیت در دورود خبری نیست . مگر قانون برای همه یکسان نیست