۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی فارس:

انجمن حرفه‌ای «گردشگری سلامت» در فارس راه‌اندازی می شود

انجمن حرفه‌ای «گردشگری سلامت» در فارس  راه‌اندازی می شود

شیراز - مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس گفت: باتوجه‌به فعالیت فارس به‌عنوان قطب پزشکی منطقه، انجمن حرفه‌ای «گردشگری سلامت» در استان راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدموید محسن نژاد ظهر سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته گردشگری بیان کرد: استان فارس یکی از مهم‌ترین مناطق کشور در حوزه بهداشت و درمان است؛ ازاین‌رو و در راستای بهره‌برداری از ظرفیت گردشگری سلامت مقرر شده تا انجمن حرفه‌ای «گردشگری سلامت» در فارس تشکیل شود.

وی اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در توسعه فعالیت‌های بهداشت و درمان استان فارس می‌تواند نقش ویژه‌ای در افزایش جذب گردشگران حوزه سلامت ایفا کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری فارس در خصوص برنامه‌های هفته گردشگری با اشاره به اینکه ۶۴ عنوان برنامه شاخص در این هفته اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در روز پنجم مهرماه مصادف با روز جهانی جهانگردی، بازدید از اماکن گردشگری تحت پوشش این اداره کل رایگان و تخفیف‌های ۲۵ تا ۳۰ درصدی نیز برای سایر اماکن گردشگری استان در طول سال در نظر گرفته شده است.

به گفته این مقام مسئول در فصولی که مسافران داخلی و خارجی کمتر اقدام به گردشگری می‌کنند مراکز اقامتی و هتل‌های استان تخفیف‌های ۱۰ تا ۳۰ درصدی در نظر گرفته‌اند.

وی از راه‌اندازی انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت در این استان طی هفته گردشگری خبر داد و گفت: فارس دومین استانی است که این انجمن در آن راه‌اندازی می‌شود، پیش از این، استان خراسان رضوی این انجمن حرفه‌ای را راه اندازی کرده است.

کد خبر 5895759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha