۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:

برقراری امنیت نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها است

 برقراری امنیت نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها است

قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: برقراری و حفظ امنیت مأموریت خطیری است که پلیس در این راه نیاز به همراهی سایر دستگاه‌ها دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: برقراری و حفظ امنیت مأموریت خطیری است که پلیس در این راه نیاز به همراهی سایر دستگاه‌ها دارد و در این میان صدا و سیما می‌تواند با نقش آفرینی درست و به موقع، تأثیر بسزایی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها داشته باشد.

وی القای امنیت به شهروندان را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: باید نسبت به این موضوع حساس باشیم و اینجاست که رسانه‌ها و صداوسیما با توجه به تأثیرگذاری بالایی که میان مخاطبان خود و اقشار مختلف مردم دارند می‌توانند نقش آفرینی کرده و احساس آرامش و امنیت را در آنها ایجاد کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: فرهنگ‌سازی، پیشگیری و اطلاع‌رسانی از راهبردهای مشترک پلیس و صداوسیما است و این دو سازمان اشتراکات مأموریتی زیادی داشته و به نوعی دو بال حفظ امنیت، نظم و انضباط اجتماعی هستند.

این مقام ارشد انتظامی ترویج و گسترش مقوله پایش و خود کنترلی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: صدا و سیما شاخص ترین پل ارتباطی پلیس و مردم است و با انتشار آموزش‌های پلیسی و اخبار صحیح و به موقع، می‌تواند نقش مؤثری در افزایش احساس امنیت داشته باشد.

کد خبر 5895968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha