۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل خبر داد؛

واریز یک میلیارد ریال به حساب ایتام و محسنین در اردبیل

واریز یک میلیارد ریال به حساب ایتام و محسنین در اردبیل

اردبیل- رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل گفت: در روزهای پایانی شهریورماه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین یک میلیارد ریال به حساب فرزندان تحت حمایت خود واریز کردند.

جهانبخش نژادجواد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تحصیل علم و تهذیب نفس مقدمه تعهد و تخصص در جامعه اسلامی است که از آن به عنوان امر متداول و ضروری یاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد امکانات و مقدمات اولیه برای این دو مقوله مهم و حیاتی آماده سازی شده و امکان بهره برداری از این شرایط فراهم آید.

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل افزود: به تناسب وظیفه ذاتی کمیته امداد در کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند تحت پوشش اداره منطقه یک اردبیل به کمک خیرین و نیکوکاران و هم افزایی با مراکز نیکوکاری تاکنون تعداد ۸۵۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرده است.

نژادجواد از همکاری مدارس در ثبت نام ۲۵۰ دانش آموز به صورت رایگان در سال تحصیلی جاری قدردانی کرد.

وی بیان کرد: همکاری مدارس در تهیه لباس فرم به تعداد ۱۵۰ دانش آموز به صورت رایگان و ۲۰۰ نفر دانش آموزان به صورت نیم بها از این امکانات استفاده می‌کنند که این عمل شایسته تقدیر است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل تصریح کرد: همچنین حامیان اکرام ایتام و محسنین در روزهای پایانی شهریورماه جاری بالغ بر یک میلیارد ریال به حساب فرزندان تحت حمایت خود واریز کردند.

نژادجواد گفت: تعداد دانش آموزان تحت پوشش اداره منطقه یک کمیته امداد اردبیل ۲ هزار و ۶۱ نفر بوده که از خیرین و نیکوکاران و کسانی که تمایل به تحصیل دارند این نهاد فرصت مناسب و آمادگی لازم را برای ارائه خدمات بیشتر فراهم کند.

کد خبر 5896624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha