۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

وضعیت توزیع شیر خشک در استان بوشهر در حال بهبود است

وضعیت توزیع شیر خشک در استان بوشهر در حال بهبود است

بوشهر- معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: وضعیت توزیع شیر خشک در استان بوشهر در حال بهبود است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی رضایی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در استان بوشهر ۱۵۴ داروخانه داریم که از نرم استاندارد بیشتر است و ۲۶ داروخانه به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: هر جایی که نیاز باشد و داروساز متقاضی باشد آماده ارائه مجوز برای فعالیت هستیم و در صورتی که بخش خصوصی برای ایجاد داروخانه شبانه‌روزی آماده باشد آماده صدور مجوز هستیم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: برای ایجاد داروخانه در جنوب شهر بوشهر نیز دومین مجوز صادر شده و در صورتی که تقاضایی باشد آماده همکاری هستیم. ما نمی‌توانیم کسی را مجبور به ایجاد داروخانه شبانه‌روزی در منطقه‌ای کنیم.

رضایی در پاسخ به یکی از خبرنگاران تصریح کرد: طی ۱۵ سال فعالیت در این مسئولیت بارها استعفا داده‌ام ولی دانشگاه و مدیریت‌های مختلف با این استعفا موافقت نکرده‌اند و تا زمانی که نیاز باشد و بتوانم خدمتی به مردم کنم هستم.

وی در مورد کمبود شیر خشک در استان نیز بیان کرد: این مسئله یک مشکل سراسری است و بارها مراجعه کرده و خواستار دریافت شیر خشک مورد نیاز در استان شده‌ایم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: طی چند ماه اخیر ۱۰۰ هزار قوطی شیر خشک برای استان گرفته‌ایم و در حال توزیع است که امیدواریم در روزهای آینده شاهد بهبود وضعیت باشیم.

کد خبر 5896762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha