۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر:

بوشهر میزبان مسابقات ملی مهارتی در ۳ رشته شد

بوشهر میزبان مسابقات ملی مهارتی در ۳ رشته شد

بوشهر- مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: این استان میزبان مسابقات ملی مهارتی مرحله کشوری در سه رشته جوشکاری، آجر چینی و کاشی کاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی صبح چهارشنبه در نشست تبیین و هماهنگی اجرای مسابقات ملی مهارت، با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت همه ساله در کشور اجرا می‌شود، گفت: امسال بوشهر میزبانی مرحله کشوری، سه رشته از بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت را برعهده دارد.

وی با یادآوری اینکه مرحله کشوری رشته جوشکاری، آجرچینی و کاشی کاری با حضور ۴۰ شرکت کننده از سراسر کشور در بوشهر برگزار می‌شود، بر لزوم همکاری تمام مراکز و استفاده از ظرفیت‌های استانی برای باشکوه برگزار شدن این رویداد مهارتی تاکید کردند.

دراهکی تصریح کرد: از استان بوشهر نیز در سه رشته مذکور شرکت کنندگان و منتخبین استانی نیز حضور دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ادامه داد: مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان بوشهر در آبان ماه و در محل مرکز آموزشی کنگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های منتخب به مرحله جهانی معرفی خواهند شد، گفت: برخورداری از تسهیلات بانکی، استفاده از نخبگان مهارتی در بنگاه‌های اقتصادی و معرفی به عنوان نخبه مهارتی در کشور از مزایای آزمون‌های ملی مهارت است.

دراهکی خاطرنشان کرد: در زمینه اجرای این رویداد ملی از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و خیرین حوزه مهارت به عنوان مشارکت کنندگان اجتماعی استفاده خواهد شد.

کد خبر 5896774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha