۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

۵۶ منطقه دارای آسیب در مازندران وجود دارد

۵۶ منطقه دارای آسیب در مازندران وجود دارد

نکا- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از وجود ۵۶ منطقه آسیب زا در استان خبر داد و گفت: خدمات رسانی به مردم این مناطق سرعت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی عصر چهارشنبه با حضور در منطقه آسیب مهرگان شهرستان نکا مشکلات و نیازهای مردم این منطقه را مورد بررسی قرار داد و د. حاشیه این بازدید با تاکید بر عزم دولت سیزدهم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: در اجرای سیاست مدون دولت سیزدهم و با تاکید استاندار مازندران ساماندهی مناطق آسیب مازندران در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به وجود ۵۶ منطقه آسیب در مازندران اظهار کرد: با ورود ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، بهزیستی و دستگاه‌های خدمات رسان اجتماعی روند خدمات رسانی به مردم این مناطق سرعت گرفته است.

معاون استاندار مازندران همچنین در دیدار چهره به چهره با مردم ساکن در شهرک مهرگان نکا و اطلاع از کمبودهای فرهنگی، عمرانی و اقتصادی آنان، هماهنگی‌های لازم را برای رفع و تأمین آنها انجام داد.

سلگی در این بازدید ۳ ساعته بر ضرورت اهتمام مدیران دستگاه‌های خدمات رسان مانند آبفا، برق، گاز و فرمانداری نکا برای رسیدگی فوری به نیازهای جدی مردم این شهرک تاکید کرد و یادآور شد: با بازرسی و ارزیابی خدمات رسانی دستگاه‌های مسئول در این شهرک با کم تحرکی احتمالی مدیران مربوطه برخورد قاطع خواهد شد.

کد خبر 5897163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha