۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴

فرماندار خوی:

نهمین همایش بین‌المللی شمس ومولانا در خوی برگزار می شود

نهمین همایش بین‌المللی شمس ومولانا در خوی برگزار می شود

ارومیه- فرماندار خوی از برگزاری همایش بین المللی شمس ومولانا باحضور شمس پژوهان ومولوی شناسان داخلی وخارجی در این شهرستان خبر داد.

نادر کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خوی میزبان همایش بین المللی شمس و مولانا است، اظهار کرد: نهمین همایش بین المللی شمس و مولانا ۶ و ۷ مهرماه با حضور شمس پژوهان و مولوی شناسان و علاقمندان داخلی و خارجی از جمله کشور ترکیه، هند، گرجستان و روسیه و سخنرانی ۲۰ نفر از این اساتید در سالن شهید کوچری فرمانداری خوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد بین المللی امسال نیز با همکاری و همراهی پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی، مجمع عالی حکمت اسلامی، دانشگاه‌های تهران، تبریز، ارومیه، مرکز آسیا پژوهی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، موزه و کتابخانه ملی ملک برگزار می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دارای کد بین المللی شده و مقالات این رویداد در این مجموعه بین المللی نمایه خواهند شد.

وی یادآور شد: برای برگزاری این همایش ۱۸۷ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که ۲۵ مقاله برای داوری انتخاب شده است که ۲ مقاله برای ارائه در همایش و بقیه برای چاپ انتخاب شده‌اند.

کد خبر 5897440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha