۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷

بازیهای آسیایی هانگژو-۲۰۲۲

لبیب در اومنیوم چهارم شد/شاهکاری که کامل نشد

لبیب در اومنیوم چهارم شد/شاهکاری که کامل نشد

علی لبیب نماینده کشورمان در ماده اومنیوم در حالی به مقام چهارم رسید که در فاصله چند قدمی تا خلق یک شاهکار قرار داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لبیب نماینده کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز در ماده المپیکی اومنیوم حاضر شد. وی که در کمتر از یک ماه فاصله تا بازی‌های آسیایی جواز حضور در این رویداد را کسب کرد با ۱۲۵ امتیاز توانست توانست عنوان چهارم این ماده حساس را از آن خود کند. این عنوان در ماده اومنیوم یک رشته المپیکی که به تازگی وارد بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا شده است بدست آمد.

این ماده متشکل از چهار ماده اسکرچ، تمپوریس، دورحذفی و دور امتیازی می‌باشد. لبیب در ماده اسکرچ دهم، در تمپوریس ششم، در دور حذفی با حذف رکابزن ژاپنی ششم و در دور امتیازی سوم شد. وی در مجموه با ۱۲۵ امتیاز در رده چهارم این رشته ایستاد.

سایت بازی‌های آسیایی در اشتباه ابتدا اعلام کرد که علی لبیب با ۱۳۱ امتیاز سوم شده و مدال برنز را کسب کرده است اما لحظاتی بعد با ثبت کامل امتیازات رکابزنان حاضر در بازی‌ها، نماینده امارات را با ۱۳۱ امتیاز سوم و نماینده ایران را با ۱۲۵ امتیاز به عنوان چهارم معرفی کرد.

علی لبیب دوچرخه سوار کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو در حالی راهی این رقابت‌ها شد که به دنبال عدم بازگشت محمد گنج خانلو از رقابت‌های قهرمانی جهان، به فاصله کمتر از یک ماه به عنوان نماینده کشورمان جایگزین وی شد.

این رکابزن جوان اولین تجربه حضورش در بازی‌های آسیایی را بدست آورد. دوچرخه سواری کشورمان با دو نماینده در بازی‌های آسیایی حاضر شده است. فرانک پرتوآذر در بخش کوهستان موفق شد با کسب مدال برنز تاریخ سازی کرده و اولین مدال زنان ایران در تاریخ این رقابت‌ها را برای خود ثبت کند.

لبیب در مسابقات بخش استقامت جاده هم نماینده کشورمان خواهد بود.

لبیب در اومنیوم چهارم شد/شاهکاری که کامل نشد

کد خبر 5897531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha