۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

استاندار مرکزی:

استان مرکزی در پرداخت وام فرزندآوری رتبه سوم کشور را دارد

 استان مرکزی در پرداخت وام فرزندآوری رتبه سوم کشور را دارد

اراک- استاندار مرکزی گفت: این استان در زمینه پرداخت وام فرزندآوری و جوانی جمعیت رتبه سوم را در کشور به خود اختصاص داده‌ است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص‌الائمه گفت: این استان در برخی شاخص‌های قانون جوانی جمعیت پیشتاز است و یکی از این حوزه‌ها، پرداخت وام فرزندآوری است.

وی ادامه داد: ۹۷ قطعه زمین در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) در شهر امیرکبیر و ۳۱۱ قطعه زمین نیز امروز در شهر مهاجران به خانواده‌های دارای سه فرزند اهدا شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: یک‌هزار قطعه زمین نیز به زودی در استان مرکزی به خانواده‌های دارای سه فرزند اهدا می‌شود.

مخلص‌الائمه، با یادآوری تصویب قانون جوانی جمعیت توسط مجلس یازدهم و اجرای آن توسط دولت سیزدهم، افزود: این قانون از جمله قانون‌های طلایی مجلس شورای اسلامی است که سال‌ها در بلاتکلیفی مانده‌بود اما در دولت سیزدهم اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت از جمله موضوعات بحرانی در کشور است و قانون جوانی جمعیت برای حمایت از فرزندآوری و کمک به کاهش این بحران است.

مخلص‌الائمه، با یادآوری برخی محدودیت‌ها در شهرهای بزرگ کشور در اعطای زمین، گفت: توسعه مراکز استان‌ها به شهرهای جدید سوق داده شده و پیش‌بینی می‌شود آینده مناسبی در انتظار این شهرها بویژه امیرکبیر و مهاجران باشد.

مخلص‌الائمه بیان کرد: قانون جوانی جمعیت با قانون جهش تولید گره خورده و امید است استان مرکزی در این حوزه‌ها پیشتازی خود را حفظ کند.

کد خبر 5897623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha