۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹

جانشین انتظامی البرز:

سارقان اماکن خصوصی منطقه کمالشهر دستگیر شدند

سارقان اماکن خصوصی منطقه کمالشهر دستگیر شدند

کرج- جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: سه نفر از سارقان سابقه‌دار اماکن خصوصی که با استفاده از شاه کلید اقدام به سرقت انباری ساختمان‌های مسکونی در کمالشهر و خرمدشت می‌کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت متوالی از انباری ساختمان‌های مسکونی در مناطق کمالشهر و خرمدشت، رسیدگی به این پرونده‌ها به صورت مشترک در دستور کار پلیس آگاهی استان و کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود از مناطق وقوع سرقت رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منطقه در سرقت‌ها را مشاهده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد، اضافه کرد: در ادامه با شناسایی همدستان متهم، آنها نیز به همراه یک نفر مالخر اموال مسروقه در عملیات‌های جداگانه در کمالشهر کرج دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از شناسایی همه مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت: با تکمیل پرونده، متهمان به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5897673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha