۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد؛

کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک از منزل یک قاچاقچی در رشت

کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک از منزل یک قاچاقچی در رشت

رشت - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان ازکشف ۳۲ کیلوگرم تریاک از منزل یک قاچاقچی در رشت خبر داد و گفت: متهم ۵۲ ساله دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمدپور با اعلام اینکه سال‌ها است که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز و مخفیگاه متهم در شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اشاره به همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از اعزام مأموران اداره عملیات ویژه به محل اختفا متهم طی هماهنگی قضائی خبر داد و بیان داشت: ۳۲ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این مکان کشف و متهم ۵۲ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 5897783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • معتاد IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      6 0
      مبارزه خوب است وشاید افراد جوان ترک کنند.اما افراد سالخورده توانایی ترک ندارد وبهترین راهکار ازاد .گزاشتن مواد سنتی البته بصورت کنترل شده .ان را با قیمت مناسب به مغتادین سالخورده بدهند.
    • حسینی IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      2 4
      آنهای که این کشفیات انجام دادن خسته نباشید خدا پشت پناه شما باد دم شما هم گرم کاری کنید که برای دیگران درس عبرت باشد دوستان عزیز همکار محترم
    • ایران IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      6 3
      تریاک باید آزاد شود تریاک دارو هست درمان هست برای سنین بالا ها جلوی مواد صنعتی رابگیرید
    • RO ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      6 0
      ۳۲کیلو دیگه برای مصرف خانگی کنترل قند خون خوبه،،بعضیا یک تن ب بالا حمل می‌کنند سند میذارن،آزاد میشن
    • جانباز IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      1 0
      ازش بپرسیدانگیزه فروش موادمخدرچیست؟آیاکارداردیابیکاراست؟خانواده داردیامجرداست؟آیادراین وانفسای اقتصادی مخارج زندگی رامیتواندتامین نماید؟یااصولاقاچاق فروش است؟اگرچنین است کله گندهارادستگیرکنیدنه خرده پاهارا