۸ مهر ۱۴۰۲، ۸:۲۲

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

انجام ۱۸۷۸ عملیات توسط آتش‌نشانی کرمانشاه در ۶ماهه نخست سال

انجام ۱۸۷۸ عملیات توسط آتش‌نشانی کرمانشاه در ۶ماهه نخست سال

کرمانشاه- رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه از انجام ۱۸۷۸ عملیات توسط آتش‌نشانی کرمانشاه در ۶ماهه نخست سال خبر داد.

آتش پاد غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت روز آتش نشان، چهارشنبه هفته گذشته مزار شهدای شهر کرمانشاه توسط آتش‌نشانان کرمانشاهی گلباران شد و آتش‌نشانان به دیدار خانواده شهداء رفتند.

وی ادامه داد: همچنین به همین مناسبت، ۲۵ آتش‌نشان کرمانشاهی با حضور در سازمان انتقال خون استان به همنوعان خود خون اهدا کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: همچنین یک دوره مسابقه ورزشی نیز جهت حفظ آمادگی پرسنل با شرکت ۷۰ ورزشکار در قالب ده تیم از ایستگاه های آتش نشانی سطح شهر برگزار گردید و در پایان به تیم های اول تا سوم جوایزی اهداء شد.

رضایی ادامه داد: در شش ماهه اول امسال تعداد هزار و ۸۷۸ مورد حادثه به سازمان آتش نشانی اعلام شده است که از این تعداد، هزار و ۹۶ مورد آن آتش‌سوزی و ۷۸۲ مورد آن حوادث امداد و نجات بوده که پرسنل سازمان آتش‌نشانی با سرعت هرچه تمام‌تر به کمک آسیب دیدگان شتافتند.

وی خاطرنشان کرد: در انجام این حوادث، تعداد ۵۶۳ نفر نجات یافته، ۲۶۲ نفر مجروح و مصدوم و متاسفانه ۱۶ نفر هم فوت شدند.

رضایی ادامه داد: همچنین در این مدت ۳۴ مورد رفع آب گرفتگی و ۱۲۱ مورد استقرار حفاظت ایمنی در مراسمات ملی، مذهبی، ورزشی انجام شده است .

کد خبر 5898699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha