۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲

رئیس مرکز اسلامی خراسان رضوی:

وحدت رمز پیروزی در جنگ ترکیبی است

وحدت رمز پیروزی در جنگ ترکیبی است

مشهد- رئیس مرکز اسلامی خراسان رضوی گفت: در جنگ تحمیلی با وحدت و همدلی دشمن را عقب زدیم و در جنگ ترکیبی امروز نیز وحدت، رمز پیروزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا جوانشیری صبح شنبه در همایش محوری «وحدت و همدلی در پرتو قرآن کریم» که با حضور جمعی از ائمه جمعه و جماعات، مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه فریقین خراسان رضوی در حال برگزاری است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در یک تاریخ فرصت ساز ایام میلاد نبی مکرم اسلام (ص) را به نام هفته وحدت نامگذاری کردند و همین اتفاق باعث برگزاری چنین نشست‌هایی در جمهوری اسلامی شد و پس از ایشان با قدرت توسط مقام معظم رهبری ادامه یافت.

رئیس مرکز اسلامی خراسان رضوی افزود: در جنگ تحمیلی با وحدت و همدلی در مقابل تمام بلوک قدرتمند شرق و غرب ایستادیم و اجازه ندادیم حتی یک وجب از سرزمین دلیران به دست متجاوز خبیث باقی بماند؛ در جنگ ترکیبی نیز رمز پیروزی وحدت است.

وی گفت: نقش فرماندهی در جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی، بدون جایگزین است و پیروزی ما به بصیرت فرماندهان این عرصه دارد و علما افسران بلندمرتبه و فرهنگی امت اسلام هستند، در این جنگ فرمانده میدان خود هدف است و اگر دشمن فرمانده را نشان گرفت؛ خط از دست می‌رود.

جوانشیری ادامه داد: به فضل الهی و مبتنی بر سنت خدای متعال پیروزی در همه عرصه‌ها با اسلام و مسلمین خواهد بود؛ برگزاری و انعکاس همایش‌هایی اینچنین اگر در فضای رسانه‌ای کشور منعکس شود، دوستان پیامبر اسلام (ص) را خوشحال و دشمنان راه نبی مکرم اسلام (ص) را خشمگین خواهد کرد.

کد خبر 5898817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha