۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان خبر داد؛

جابه‌جایی بیش ازیک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان

جابه‌جایی بیش ازیک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان

زاهدان- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماه اول سال جاری یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۸۱ مسافر طی ۱۱۹هزار و سه سفر در سطح استان جابه جا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری افزود: در ۶ ماهه اول سال جاری یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۸۱ نفر مسافر طی ۱۱۹ هزار و سه سفر در سطح استان جا به جا شده‌اند که این آمار حاکی از افزایش ۱۰ درصدی در تعداد مسافر و چهار درصدی در تعداد سفر است.

وی اظهار کرد: از این تعداد مسافر جابه‌جا شده، ۷۷۳ هزار و ۸۰۲ نفر درون استانی و ۷۶۹ هزار و ۴۷۹ مسافر به مقصد برون استانی بوده است.

وی گفت: سیاست این اداره کل، جابجایی ایمن مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی بوده و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و ناوگان مسافری انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر در حوزه شمال سیستان و بلوچستان ۶۴ شرکت حمل و نقل، سه پایانه مسافری ،۹۷۳ ناوگان اتوبوسی و دو هزار و ۴۳۵ راننده مسافری فعال در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.

باقری گفت: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ این اداره کل اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 5898826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha