۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶

فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست تمدید شد

فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست تمدید شد

شهرکرد_فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست به دلیل استقبال مخاطبان از این رویداد تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

احمد رضا باقری مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیرامون جشنواره و استقبال خوب هنرمندان از این رویداد به دلیل آشنا شدن بیشتر هنرمندان با دانش سنتی محیط زیست و ارائه آثار هنری فاخر با این موضوع با تصمیم جمعی در دبیرخانه رویداد فراخوان تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

باقری درباره این رویداد گفت: این رویداد در دو بخش عکس و پوستر برگزار می‌شود که در بخش عکس در دو بخش عکس مردمی با موبایل و بخش عکس حرفه‌ای با دوربین برگزار خواهد شد.

وی درباره محورهای موضوعی این جشنواره ملی گفت: دانش سنتی در حفظ محیط زیست انسانی و کسب و کارهای سنتی، دانش سنتی در فرایند شناخت و حفاظت از تنوع زیستی، گونه‌های گیاهی و جانوری، دانش سنتی در ابعاد مختلف زندگی انسان از دیروز تا امروز، دانش سنتی در حفظ و بهره‌برداری پایدار از ذخایر، منابع و گنجینه‌های زیست محیطی، دانش سنتی محیط زیست در فرهنگ عامه، باورها و اعتقادات دینی، نقش انسان در حفظ پوشش گیاهی و درختان جنگلی چون بلوط و زیست وابسته به آنها، نقش انسان در حفظ حیات جانوری و مهربانی با حیات وحش از محورهای موضوعی این جشنواره می‌باشند.

باقری با اشاره به نمایشگاه شدن آثار این رویداد هنری افزود:: عرفان سامانفر، اسحاق آقایی و احمد تاجی داوران بخش عکس این رویداد هستند و حامد مغروری، کریم منزوی و مجتبی مجلسی داوری بخش پوستر جشنواره را به عهده دارند. که تا کنون یک کارگاه با حضور کریم منزوی و مدیر کل محیط زیست استان برای آشنایی بیشتر هنرمندان با رویداد برگزار شده است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: دبیرخانه این رویداد در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری می‌باشد و مهلت ارسال آثار به این جشنواره اکنون تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ است که هنرمندان از سراسر کشور می‌توانند تا این تاریخ آثار خود را ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می‌توانند به دبیرخانه جشنواره واقع در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری مراجعه و یا با شماره‌ی ۰۳۸۳۲۲۴۵۰۸۵ و شماره همراه ۰۹۳۶۴۴۶۶۷۹۸ دبیر هنری تماس حاصل نمایند.

همچنین جهت هرگونه اطلاعات درباره دانش سنتی محیط زیست با دبیر علمی این رویداد مجاهد عباسی با شماره‌ی ۰۹۱۳۲۸۲۲۲۷۴ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 5898891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha