۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰

همسر رئیس‌جمهور:

رسانه منطقه جدیدی برای رقابت قدرت است

رسانه منطقه جدیدی برای رقابت قدرت است

مشهد- همسر رئیس‌جمهور گفت: رسانه منطقه جدیدی برای رقابت قدرت است لذا جشنواره بین المللی رسانه‌ای خورشید برگزار شد تا صدای بانوان به گوش جهانیان برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمیله علم الهدی صبح شنبه در نشست هم اندیشی با موضوع «راه ما برای آینده» که با حضور خبرنگاران ۴۰ کشور در مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: رسانه منطقه جدیدی برای رقابت قدرت است لذا جشنواره بین المللی رسانه‌ای خورشید برگزار شد تا صدای بانوان به گوش جهانیان برسد، چراکه صدای ما را در گلو نگه می‌دارند و در دوره‌ای که همه صداها به همه جا می‌رسد صدای رهبر ما را نمی‌گذارند به جایی برسد.

همسر رئیس‌جمهور در ادامه افزود: مداخله کنندگان و عوامل تولید رسانه مشخص می‌کنند رسانه جهان آینده را به کدام سمت می‌برد.

وی اظهار کرد: در رویکرد دینی خود بسیار امیدوار به آینده رسانه هستیم که اگر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان رسانه با اندیشمندان همراه نشوند، فروپاشی خانواده مانند بمب هسته‌ای باعث فروپاشی جوامع می‌شود.

همسر رئیس‌جمهور گفت: اقدام خوبی در مشهد صورت گرفته و خانه رهبری در مشهد تبدیل به موزه شده است که امیدوارم برنامه بازدید از این مکان برای مهمانان جشنواره فراهم شود.

وی در ادامه بیان کرد: راه جمهوری اسلامی ایران در وضعیت موجود به آینده‌نگری اسلامی وابسته است، در این راه نجات انسان قطعی است و توجه به خانواده و احیای آن محور اساسی است.

علم الهدی اظهار کرد: در ایران مردم و رهبری احساس پدر و فرزندی دارند و مناسبات خانوادگی بین آنها برقرار است، اما به طور کامل نتوانسته ایم از تهاجم فرهنگی توسط رسانه‌ها در امان بمانیم.

همسر رئیس جمهور گفت: اکنون رویکرد اقتصادی بر همه حوزه‌ها و ارزش‌ها در جهان صدمه و آشوب وارد کرده است و همه کشورها با این آشوب درگیر هستند.

کد خبر 5898908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha