۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴

شهردار رشت خبر داد؛

تامین اعتبار ۸ میلیارد تومانی برای خرید درختان جایگزین در رشت

تامین اعتبار ۸ میلیارد تومانی برای خرید درختان جایگزین در رشت

رشت- شهردار رشت گفت: شهرداری به ازای تمامی درختان که در اجرای پروژه‌ها قطع می‌شوند باید ۸ میلیارد تومان درخت جدید خریداری و در زمان مقرر نیز نسبت به کاشت درختان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی امروز شنبه در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت، اظهار کرد: پیش از انتخاب شدن در این جایگاه چندین جلسه با رئیس شورا و اعضای شورا دیدار داشتم و در همان جلسات رئیس و دیگر اعضای شورا بابت مشکلات و سختی‌های متعدد کار در این مسیر اشاراتی داشتند و بنده هم بر مشکلات و چالش‌های رشت واقفم.

وی با بیان اینکه بابت رفع مشکلات سطح شهر تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم افزود: وضعیت ساماندهی سگ‌های بلاصاحب الحق و الانصاف نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و اعضای شورا می‌توانند از نزدیک اقدامات را مشاهده کنند.

شهردار رشت با بیان اینکه اینکه در اجرای پروژه‌های شهری به ناچار باید درخت قطع کنیم، گفت: ما به ازای تمامی درختان که در اجرای پروژه‌ها قطع می‌شوند لیست آماده کرده‌ایم و باید هشت میلیارد تومان درخت جدید خریداری کنیم و در زمان مقرر نیز نسبت به کاشت درختان اقدام می‌کنیم.

شوقی با اشاره به اینکه سطل‌های جدید زباله برای رشت خریداری شده است، اضافه کرد: بنا به یکسری از مباحث، این سطل ها هنوز در سطح شهر جانمایی نشده است و به زودی این اقدام انجام می‌شود.

وی از تولید ۳۴ هزار و ۲۴۷ تن آسفالت در رشت خبر داد و افزود: مجموعه مدیریت شهری رشت شبانه روز در تلاش برای رفع مشکلات است و تذکر را حق اعضای شورا می دانم و تقاضا اعضای شورا در رفع موانع پیش روی اجرای پروژه‌های عمرانی نیز همچون گذشته با مدیریت شهری رشت همراهی داشته باشند.

کد خبر 5899315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha