۸ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳

شهردار مشهد:

جشنواره خورشید به صورت دوسالانه در مشهد برگزار می‌شود

جشنواره خورشید به صورت دوسالانه در مشهد برگزار می‌شود

مشهد- شهردار مشهد گفت: جشنواره خورشید از این پس به صورت دوسالانه در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قلندر شریف شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره خورشید اظهار کرد: مشهد شهر علم و فرهنگ ادب پارسی و شهر حکیم توس، ابوالقاسم فردوسی است و مفتخر به میزبانی از زنان خبرنگار استکبارستیز از سراسر جهان است.

شهردار مشهد گفت: زن و رسانه دو مقوله مهم و تأثیرگذاری است و این جشنواره نیز با این دو محوریت برگزار شده است. با امید به خدا پس از این نیز دیگر دوره‌های جشنواره به صورت دوسالانه در مشهد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: امیدوارم همه شما زنان فعال رسانه‌ای روایتگر واقعیت‌های جامعه ایران اسلامی و چهره واقعی زن مسلمان باشند. زنانی که در تمام عرصه‌های جامعه، از فرهنگ و اقتصاد گرفته تا سیاست حضوری فعالانه و زیستی پویا و عفیفانه دارند. امیدوارم این جشنواره نتیجه مثبتی برای جامعه ایران اسلامی و شما زنان آزاده داشته باشد.

تقدیر از ۲۰ فعال رسانه‌ای ایران و جهان

در اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید نیز از آثار برگزیده تقدیر به عمل آمد.

در بخش تصویر، مستند خبری، خانم فاطمه شهدوست از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی برای گزارش تصویری هویت از جنس ایرانی تقدیر به عمل آمد.

در بخش مکتوب گزارش، سعیده اسدیان از خبرگزاری برنا برای گزارش تو خواستنی نیستی و مریم خباز از روزنامه جام جم برای گزارش شورش تبلیغات علیه سبک زندگی برگزیده شدند.

در بخش مصاحبه، سعیده آل ابراهیم از روزنامه شهرآرا با عنوان رویش مهر بند بانوان و در بخش یادداشت الناز عباسیان از روزنامه همشهری، برای یادداشت زندگی به سبک آدم‌های خوب مورد تقدیر قرار گرفتند.

پس از آن، از ۱۵ نفر از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران استکبارستیز حاضر در جشنواره نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5899483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha