۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱

نمایشگاه تولیدات زنان سرپرست خانوار در بوشهر برگزار شد

 نمایشگاه تولیدات زنان سرپرست خانوار در بوشهر برگزار شد

بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه تولیدات زنان سرپرست خانوار در اداره بندر و دریانوردی بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح یکشنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت به مدت سه روز بر پا شده است.

وی افزود: محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار و صنایع دستی در چهار زمینه بافته‌های داری از شهرستان دشتستان و شهرستان گناوه، صنایع دستی دریایی از شهرستان دیر، حصیربافی از شهرستان دشتستان و نقاشی سه بعدی رزین از شهرستان کنگان به عرضه فروش گذاشته شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: نمایشگاه عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار برای ما از جهات مختلف ارزشمند است چرا که فرصتی برای ارائه تولیدات استان بوشهر فراهم می‌کند و از سوی دیگر تولید کننده‌ها مواجهه مستقیمی با مصرف کنندگان دارند.

روشن خاطرنشان کرد: با عنایت به برگزاری برنامه‌های روز دریانوردی که از سراسر کشور در بوشهر برگزار می‌شود استقبال خوبی از سوی کارمندان و مهمانان اداره کل بنادر و دریانوردی صورت گرفته است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه همزمان با ساعات اداری از ساعت هفت الی ۱۵ دایر است.

کد خبر 5899963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha