۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۱

طی ۶ ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

خط کشی هزار و۴۰۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال سیستان وبلوچستان

خط کشی هزار و۴۰۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال سیستان وبلوچستان

زاهدان- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اجرای خط کشی یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان، ایوب کُرد اظهار کرد: هدف از خط کشی راه‌ها منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان است.

وی ادامه داد: تهیه و اجرا و نصب ۴ هزار و۵۰۰ عدد علائم و تابلو، نصب و تعمیر ۱۱۰ عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار از جمله اقدامات صورت گرفته این اداره کل طی ۶ ماهه نخست سال جاری بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: تهیه و اجرا و نصب ۲۱ کیلومتر حفاظ فلزی و بتنی (نیوجرسی)،تهیه و اجرا و نصب ۳۲۰ متر تابلو اطلاعاتی و اجرا روشنایی نقطه‌ای ۱۴ تقاطع حادثه خیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در راستای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی استان است.

کرد در پایان ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای را اولویت راهداری عنوان و گفت: نیروهای راهداری این اداره کل با تمام توان برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.

کد خبر 5900067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha