۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر:

یادواره شهدای نهضت سوادآموزی به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود

یادواره شهدای نهضت سوادآموزی به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یادواره شهدای نهضت سوادآموزی سراسر کشور به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال انجام مقدمات برای برگزاری یادواره شهدای نهضت سوادآموزی سراسر کشور در دی ماه سال جاری هستیم که به صورت یک رویداد ملی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ما در هفته دفاع مقدس با ایجاد غرفه در مصلّی جمعه در کنار سایر غرفه‌ها و با ایجاد شرایط لازم به صورت صبح و بعد از ظهر پذیرای دانش آموزان بودیم. همچنین یکی از برنامه‌های کرانه پایداری مربوط به آموزش و پرورش می‌شد که با حضور و استقبال انبوهی از دانش آموزان و فرهنگیان همراه شد.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی بیشتر دانش آموزان ما با شهدای دفاع مقدس، گفت: به مدارس سراسر استان بوشهر اعلام شده است که تمهیدات و برنامه‌های لازم را برای برگزاری لاله‌های روشن یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در مدارس استان ایجاد کنند، به صورتی که یک یادواره در آغاز سال و یک یادواره نیز در پایان سال تحصیلی برگزار شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: ما علاوه بر یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی امسال نیز همچون سال گذشته اردوی مؤثر تربیتی و فرهنگی راهیان نور را با همکاری سپاه امام صادق استان بوشهر خواهیم داشت و در تلاش هستیم که تعداد اعزامی‌ها را از هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز سال قبل به ۹ هزار نفر در سال جدید تحصیلی برسانیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته استان بوشهر به لحاظ کمیت جزو پنج استان برتر در اعزام به راهیان نور و اولین استان اعزام کننده به مناطق عملیاتی جنوب بوده است، امسال نیز به مدارس اعلام شده که افرادی که جهت اعزام مایل هستند را ثبت نام کنند تا در نیمه دوم مهر ماه به بعد دانش آموزان را جهت بازدید به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم.

موحدی از اعزام راهیان نور دریایی در کنار راهیان نور مناطق عملیاتی شلمچه خبر داد و خاطرنشان کرد: ما امسال در کنار راهیان نور مناطق عملیات جنوب همچون شلمچه، راهیان نور دریایی را نیز خواهیم داشت که بخشی از دانش آموزان را به مناطق عملیاتی راهیان نور دریایی همچون خارک اعزام خواهیم کرد.

کد خبر 5900411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha