۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸

معاون بنیاد مسکن بوشهر:

ساخت مسکن مددجویان استان بوشهر ۶۶ درصد پیشرفت دارد

ساخت مسکن مددجویان استان بوشهر ۶۶ درصد پیشرفت دارد

بوشهر- معاون بازسازی و مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ساخت مسکن مددجویان استان بوشهر ۶۶ درصد پیشرفت دارد.

مهدی فخرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نشست بررسی روند اجرای تفاهم‌نامه‌های مشترک بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی به صورت ملی برگزار شد و مدیران استان‌ها نیز گزارش‌های خود را ارائه کردند.

وی با اشاره به تفاهم ساخت ۴۰ هزار مسکن برای مددجویان در سراسر کشور خاطرنشان کرد: سهم استان بوشهر ۲۰۰ واحد است که تاکنون ۱۵۵ واحد مددجویان به بانک برای اخذ تسهیلات بانکی معرفی شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مربوط به این تفاهم‌نامه در استان بوشهر دارای ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ اعتبارات جدید مربوط به مسکن روستایی، مابقی مددجویان نیز برای اخذ تسهیلات با سود پنج درصد به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

فخرایی افزود: تفاهم‌نامه دیگری برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد داریم که سهمیه استان بوشهر ۳۰۰ واحد است و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مفاد این تفاهم‌نامه تا پایان سال به صورت کامل محقق می‌شود.

کد خبر 5900896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha