۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی عنوان کرد؛

اعزام بیش از ۳۰۰ نفر کربلایی اولی در سال جاری در آذربایجان غربی

اعزام بیش از ۳۰۰ نفر کربلایی اولی در سال جاری در آذربایجان غربی

ارومیه - رئیی عقیدتی، سیاسی، انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عقیدتی سیاسی سازمانی متصل به سرچشمه ولایت و رهبری است گفت: بیش از ۳۰۰ نفر کربلایی اولی به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حامد زکی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه نقش سازمان عقیدتی سیاسی، تعلیمی، ارشادی و معنوی می‌باشد، گفت: فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی، صیانت از کارکنان و خانواده‌های آنان، بصیرت افزایی و معنویت افزایی با تشریح و تبیین بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نهضت روشنگر است.

وی تاکید کرد: کارکنان انتظامی استان و خانواده‌هایشان با قرآن کریم مأنوس هستند و در مسابقات اخیر قرآن کریم در حفظ ۳ جز قرآن، رتبه سوم را در بین نیروهای مسلح کسب کردیم که همگی بیانگر این است که فضای انتظامی الحمدالله یک فضای معنوی، اخلاقی و مملو از ارزش‌ها و تبلور ارزش‌های انقلابی و دینی است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: به فضل اللهی ۳۷۱ نفر کربلایی اولی در سال جاری به عتبات عالیات از بین کارکنان انتظامی استان اعزام شده‌اند و الحمدلله عقیدتی سیاسی انتظامی استان، سازمانی متصل به سرچشمه ولایت و رهبری است.

کد خبر 5901042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha