۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۲

استاندار لرستان مطرح کرد؛

وعده معاون وزیر راه برای تسریع در تکمیل پروژه‌های لرستان

وعده معاون وزیر راه برای تسریع در تکمیل پروژه‌های لرستان

خرم‌آباد - استاندار لرستان از قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی برای تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار فرهاد زیویار عصر دوشنبه با خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل‌ونقل کشور دیدار و درباره پیگیری روند تکمیل پروژه‌های راه‌سازی و حمل‌ونقل لرستان گفتگو کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌های در دست اجرای حوزه راه در راستای توسعه کشور و استان بر لزوم اجرای سریع‌تر برنامه‌های مرتبط با توسعه راه‌های لرستان تأکید کرد.

زیویار همراهی و مساعدت وزارت راه و شهرسازی برای تأمین اعتبار پروژه‌های مهم راه‌سازی و حمل‌ونقل لرستان را به‌عنوان یک اقدام ضروری به‌واسطه جمعیت بزرگی که از این امکانات بهره خواهند برد، مورد درخواست قرارداد و افزود: تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راه استان از جمله، کنارگذر دورود، تعریف چهاربانده کوهدشت زانوگه، تعریض چهاربانده بابازید - سیمره، تقاطع غیرهم‌سطح کمالوند خرم‌آباد سپیدشت، چهاربانده پلدختر به اهتمام جدی‌تر با رویکرد دولت مردمی و انقلابی نیاز دارد.

خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دغدغه‌های استاندار لرستان درباره توسعه زیرساخت‌های راه و حمل‌ونقل این استان را با مساعدت جدی پاسخ خواهیم گفت، بیان کرد: همراهی لازم را برای تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام راه‌ها و حمل‌ونقل لرستان خواهیم داشت.

کد خبر 5901471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha