۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

باید فضائل موکب داری در اربعین را روایت کنیم

باید فضائل موکب داری در اربعین را روایت کنیم

اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: اگر فضائل موکب داری در اربعین را روایت نکنیم از روایت‌های دشمن آسیب خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ صبح امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی هیئت اجرایی سوگواره پایتخت موکب‌ها، مهمترین ویژگی این سوگواره را مردمی بودن آن دانست و بیان کرد: مردم می‌توانند روایت صحیح، ساده و دلنشین را ارائه کنند، کار باید به گونه‌ای دنبال شود که دستگاه‌ها در سایه قرار گیرند و ظرفیت‌های مردمی به میدان بیایند و کار را پیش ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان صباغ با بیان اینکه دلیل ملی شدن سوگواره پایتخت موکب‌ها این است که نمی‌خواهیم حصاری دور استان بکشیم، تصریح کرد: با تمام توان پای سوگواره مردمی پایتخت موکب ها هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: امروز جنگ بر سر روایت‌ها است؛ اگر ما روایتگر نباشیم دشمن این کار را می‌کند و اگر فضائل موکب داری در اربعین را روایت نکنیم از روایت‌های دشمن آسیب خواهیم دید.

حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان صباغ اظهار کرد: از زحمات هیئت اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها در خوزستان که با روایتگری صحیح، خلاقیت و ابتکار به میدان آمده است، تشکر می‌کنم این کار سبب شده تا اعتماد هنرمندان نسبت به این سوگواره افزایش یابد.

کد خبر 5902194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha