۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا؛

شبی که «لانس» توپچی‌ها را به توپ بست/ آرتتا: ما خوب نبودیم

شبی که «لانس» توپچی‌ها را به توپ بست/ آرتتا: ما خوب نبودیم

«میکل آرتتا» سرمربی آرسنال پس شکست تیمش مقابل تیم فوتبال لانس گفت نتوانستند از فرصت‌هایشان به خوبی استفاده کنند و بازی را واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال آرسنال به مصاف لانس فرانسه رفت. بازی که سه‌شنبه شب در ورزشگاه خانگی لانس برگزار شد با نتیجه ۲-۱ به سود تیم میزبان به پایان رسید. در این مسابقه ابتدا «گابریل خسوس» از روی اشتباه خط دفاعی لانس، آرسنال را به گل اول رساند. اما در ادامه با اشتباه دروازبان آرسنال، «آدرین توماسون» موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. در نیمه دوم تیم فرانسوی با گل «الی واهی» در دقیقه ۶۹ پیش افتاد و این بازی در نهایت با نتیجه ۲-۱ به سود میزبان به پایان رسید.

هواداران لانس در ورزشگاه «بولائر» جو بسیار وحشتناکی را برای آرسنالی‌ها خلق کرده بودند و آنجا را به جهنم توپچی‌ها تبدیل کرده بودند.

شبی که «لانس» توپچی‌ها را به توپ بست/ آرتتا: ما خوب نبودیم

این مسابقه در شرایط برگزار شد که آرسنالی‌ها از همان ابتدای سفرشان به فرانسه با بدبیاری مواجه شده بودند. هواپیمای آنها پیش از پرواز با مشکل مواجه شده بود. در لندن طوفان شدیدی شروع به وزیدن کرد و هواپیمای تیم آرسنال تا تأخیر چند ساعته پرواز کرد.

«میکل آرتتا» سرمربی آرسنال پس شکست مقابل لانس در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود آیا مشکلاتی که هنگام عزیمت در فرودگاه دامنگیر آنها شده بود در ثبت این شکست تأثیرگذار بوده یا خیر پاسخ داد: منطقی نیست که این مشکل را به عنوان توجیه و بهانه شکست قلمداد کنیم. من به تیم لانس تبریک می‌گویم. آن‌ها تیم فوق‌العاده‌ای هستند و مربی بسیار خوبی دارند. من از همان ابتدا انتظار بازی سختی را داشتم. ما شروع خوب، داشتیم، گل زدیم و بازی را کنترل کردیم و آنها به خاطر یک حادثه به گل رسیدند و توانستند به بازی برگردند. در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما آنها بودند که توانستند به گل برسند. ما در بازی مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون (۴-۰ به سود آرسنال) چهار یا پنج موقعیت خوب داشتیم و توانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم. امروز ما نه در دفاع و نه در حمله چندان خوب نبودیم.

آرتتا در پاسخ به سوالی که علت خروج «بوکایو ساکا» در دقیقه ۳۴ را پرسیده بود پاسخ داد: او در نیمه اول دچار درد عضلانی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و او را تعویض کردیم. برای ما مهم بود که اجازه بازی را به او ندهیم و طبیعتاً وضعیت سلامت او برایمان مهم است. اما الان چیز بیشتری نمی‌دانم. هنوز نمی‌دانم آیا به بازی با منچسترسیتی می‌رسد یا خیر. هر چه که باشد می‌دانم که این مصدومیت ارتباطی با دردهایی که اخیراً (در بازی مقابل تاتنهام و بورنموث) متحمل شده است ندارد. آنها ضربات ساده‌ای بودند.

سرمربی آرسنال در خصوص جوی که هواداران لانس در ورزشگاه ایجاد کرده بودند و تأثیر آن بر روی نتیجه مسابقه گفت: این جو ورزشگاه بدون شک باعث تقویت روحیه بازیکنان لانس شد. در هر صورت من از آن تعجب نکردم، چون قبلاً به عنوان بازیکن به اینجا آمده بودم و می‌دانستم که اینجا یکی از بهترین جوها در فرانسه است. بازی در این شرایط برای ما عالی بود، به خصوص که توانستیم هواداران را کمی آرام کنیم. اما متأسفانه با دریافت دو گل این شور و حرارت را دوباره برانگیختیم.

در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در گروه B تیم فوتبال لانس با چهار امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت و آرسنال با سه امتیاز دوم است. در دیگر مسابقه این گروه هم تیم‌های سویا اسپانیا و آیندهوون هلند در خانه آیندهوون به تساوی ۲-۲ دست پیدا کردند. سویا ۲ امتیازی شد و آیندهوون با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

شبی که «لانس» توپچی‌ها را به توپ بست/ آرتتا: ما خوب نبودیم

کد خبر 5902284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha