۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶

فرمانده انتظامی نوشهر:

انواع جرایم در نوشهر کاهش یافته است

انواع جرایم در نوشهر کاهش یافته است

نوشهر- فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به کاهش انواع جرایم در شهرستان گفت: میزان سرقت نیز با کاهش مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اکبر درویشی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به کاهش انواع جرایم از جمله چاقوکشی و سرقت اظهار داشت: جرایم سرقت در شهرستان افزایش یافته است.

وی از کشف ۱۵۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی یکسال گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: همچنین میزان دستگیری اتباع بیگانه در شهرستان رشد بالایی داشته است و اجازه نمی‌دهیم مشاغل و بازار کار در دست اتباع بیگانه بیفتند.

وی با اشاره به اینکه حضور این افراد دارای تهدیدهای جدی خواهد بود، افزود: برخورد و بازگشت این افراد در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ درویشی با اظهار اینکه مردم پلیس را برای مردم می‌دانند، گفت: خوشبختانه تصادفات جرحی و فوتی نیز در منطقه کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری و شناسایی قاتل جسد سوخته‌ای در روستای کدیر خبر داد و گفت: در زمینه سرقت موتورسیکلت نیز امسال با رشد مواجه نبودیم و ۲۷ فقره سرقت کشف شده است.

وی با تاکید بر نظارت بر رفتار سازمانی کارکنان، اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی دانست و گفت: افتخار می‌کنیم که فراجا مورد اعتماد مردم هستند.

سرهنگ درویشی با عنوان اینکه منطقه آلوده‌ای در نوشهر نداریم، گفت: طرح‌های مقابله با جرایم در همه مناطق منطقه در دست اقدام است.

کد خبر 5902341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احسان حسینی نیا IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      درود بر فرمانده با اخلاق انتظامی نوشهر❤🌷