۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲

رئیس اداره آموزش و پرورش قوچان:

دومین زمین چمن مصنوعی مدارس قوچان افتتاح شد

دومین زمین چمن مصنوعی مدارس قوچان افتتاح شد

قوچان- رئیس اداره آموزش و پرورش قوچان گفت: دومین زمین چمن مصنوعی مدارس این شهرستان با اعتباری بالغ‌ بر ۵۵۰ میلیون تومان در آموزشگاه شهید بهشتی قوچان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح دومین زمین چمن مصنوعی مدارس قوچان در آموزشگاه شهید بهشتی این شهرستان اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی مدرسه استعدادهای درخشان در محیطی به مساحت ۸۸۰ مترمربع ایجادشده است که ۳۵۰ میلیون تومان آن توسط خیرین و انجمن مدرسه و ۲۰۰ میلیون تومان نیز توسط اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تأمین اعتبارشده است.

وی این طرح را از طرح‌های سردار سلیمانی در سطح استان دانست و افزود: اداره آموزش و پرورش این شهرستان تاکنون توانسته ۲ زمین چمن مصنوعی را در سطح آموزشگاه‌ها ایجاد کند تا دانش آموزان علاوه بر تحصیل علم در فضایی ایمن‌تر به ورزش فوتبال بپردازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش قوچان از تکمیل فضای فیزیکی استخر دانش‌آموزی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قرارداد با پیمانکار برای نصب تأسیسات بسته‌شده است که حداکثر تا دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد شد.

ضرورت ساخت فضاهای ورزشی در مدارس حاشیه شهر

رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم بیان کرد: این طرح مربوط به طرح شهید سلیمانی است که علاوه بر خراسان رضوی در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

محمدحسن متقی با تأکید بر اینکه باید تندیس سردار سلیمانی در تمام پروژه‌های این استان نصب شود، افزود: بسیج، سپاه و شهرداری در مشهد نیز پای‌کار آمده تا از این‌دست اقدامات را انجام دهند اما تکیه‌بر ایجاد این‌گونه فضاهای ورزشی در حاشیه شهرها با توجه به محرومیت این نقاط باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی یادآور شد: شاید از بیرون فکر کنند مدارس استعدادهای درخشان صرفاً علمی بوده اما باید توجه به ورزش برای داشتن بدنی سالم به‌صورت ویژه برنامه ریزی شود.

کد خبر 5902692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha