۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

امام جمعه اردبیل:

فرهنگ احسان و نیکوکاری در اردبیل زبانزد کشور است

فرهنگ احسان و نیکوکاری در اردبیل زبانزد کشور است

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فرهنگ احسان، نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان در استان اردبیل بسیار غنی، فاخر و زبانزد کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه ساخت و تأمین مسکن نیازمندان در اردبیل، اظهار کرد: اردبیل در پرورش انسان‌های نیک‌اندیش و خیر در کشور شناسایی شده و ما افرادی چون حسنعلی علیپور را داریم که با یاد و نام ۷۲ شهید کربلا، ۷۲ مدرسه و فضای آموزشی را با هزینه شخصی خود ساخت و تحویل دانش‌آموزان این مرز و بوم داد.

وی با بیان اینکه برای استان اردبیل فخر و شرف بزرگی محسوب می‌شود که چنین نیکوکارانی را در دامن خود تربیت داده است، تصریح کرد: خداوند متعال بر بهره‌گیری از ثروت و مال انسان‌ها تاکید فراوان دارد و چه نیکو است که این مال در راه الهی و خداپسندانه خرج شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تأمین مسکن نیازمندان در اردبیل را در قالب ۲۱۶ واحد یادآور شد و گفت: پروژه موقوفه مرحوم عیسی‌زاده و مرحوم حاج کریم جهازی یکی از صدها پروژه خیریه در استان اردبیل است که با نیت خیرخواهی این خیرین ساخته و تحویل مردم می‌شود.

آیت‌‎الله عاملی ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اردبیل را مطلوب اعلام کرد و افزود: تأمین مسکن نیازمندان صدقه جاریه برای دولت و خیرین محسوب می‌شود که امیدواریم چنین پروژه‌هایی در استان روز به روز بیشتر شده و تداوم داشته باشد.

امام جمعه اردبیل با قدردانی از خانواده مرحوم کریم جهازی، این خانواده را از خیرین نام آشنا و پرآوازه این استان اعلام کرد و ادامه داد: ما هزاران نفر همچون مرحوم کریم جهازی داریم که نام اردبیل را در زمره استان‌های نیکوکار و نیک‌اندیش قرار داده است.

کد خبر 5902754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha