۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

۱۰۰۰۰میلیارد تومان در سفر دوم هیئت دولت به استان اختصاص یافت

۱۰۰۰۰میلیارد تومان در سفر دوم هیئت دولت به استان اختصاص یافت

یاسوج- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمد زاده بعدازظهر چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی افزود: موضوع سرمایه گذاری و نقش آن در توسعه استان باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه استان به کمک تمام مدیران نیاز است، گفت: نباید بگذاریم سرمایه گذار در روند اخذ مجوزها خسته شود و کار را رها کند.

استاندار تاکید کرد: طبق اعلام رئیس جمهور چنانچه سرمایه گذار حمایت نشود از استان و در نهایت از کشور خارج می‌شود و سرمایه به جای دیگری منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی مدیران کمک به سرمایه گذاران را به کارشناسان شأن می‌سپارند، گفت: با این کار، روند اخذ مجوز چند ماه طول می‌کشد که این رویه نادرست است و باید بر کار کارشناسان نظارت و مجوزها یکی دو روزه صادر شوند.

استاندار اظهار داشت: سفر هیئت دولت به این استان مثال زدنی و فراموش نشدنی بوده و تلاش بر این بوده که تمام وزرا به استان سفر کنند تا بتوانیم با جذب تسهیلات و فعال کردن پروژه‌ها استان را در مسیر توسعه قرار دهیم.

وی افزود: مدیران باید برای مردم وقت بگذارند، رفتارشان با مردم ساده و بدون تشریفات و دسترسی مردم به آنها سهل باشد زیرا این دولت، دولتی مردمی است.

استاندار اظهار داشت: رئیس جمهور به رفع موانع پیش پای سرمایه گذاران و تولید کنندگان تاکید دارد و این مهم به عنوان یکی از راهبردهای اصلی استان در اولویت قرار گرفته است و تمام مدیران استانی باید در راستای جذب و حمایت از سرمایه گذاران قدم بردارند.

کد خبر 5902871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha