۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲

استاندار سمنان:

توسعه اینترنت در ۱۲ روستای بیارجمند رقم خورد

توسعه اینترنت در ۱۲ روستای بیارجمند رقم خورد

سمنان- استاندار سمنان از توسعه اینترنت پرسرعت در ۱۲ روستای بیارجمند خبر داد و گفت: این زیرساخت مهم می تواند در توسعه گردشگری و توسعه اقتصادی بخش، اهمیت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در ادامه سفر به بخش بیارجمند و در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز شاهد افتتاح طرح اینترنت پرسرعت ۱۲ روستای بخش بیارجمند بودیم که در توسعه گردشگری و اقتصادی منطقه، تأثیر بسزایی دارد.

وی درباره افتتاح طرح اینترنت پرسرعت سیار ۱۲ روستای بخش بیارجمند، افزود: اینترنت پهن باند سیار فور جی هم اکنون در ۲۳ روستای بخش بیارجمند وجود دارد که ۱۲ روستا امروز از این طرح بهره مند و مابقی نیز در گذشته از آن برخوردار شده بودند.

استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه مکاسب خانگی و مشاغل مرتبط با اینترنت به خصوص بازار الکترونیک روستایی از مزیت‌های این طرح است، گفت: این طرح در راستای توسعه شبکه‌های پهن باند برای روستای بالای ۲۰ خانوار توسط مخابرات اجرایی شده است.

هاشمی بیان کرد: درازاب، دستجرد، خانخودی، گیور، کلاته مری و… در زمره روستاهایی هستند که از امروز تحت پوشش اینترنت پرسرعت فورجی قرار گرفتند.

کد خبر 5902904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha