۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر توزیع۱۰۰۰بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان راآغاز کرد

هلال احمر توزیع۱۰۰۰بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان راآغاز کرد

زنجان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یک هزار و۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در قالب طرح ارمغان مهر و مهربانی مهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی روز پنج شنه در حاشیه توزیع لوازم التحریر افزود: هلال احمر سازمان بزرگ بین المللی است که کارکردهای بسیار زیادی را در سطح ملی و استانی دارد و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار در قالب طرح های ارمغان مهر و مهربانی مهر یکی از این برنامه ها است.

وی با تاکید بر اینکه هلال احمر حقله اتصال بین نیاز نیازمندان و توانمندان و خیرین است، خاطرنشان کرد: این طرح ها با همت معاونت داوطلبان و جوانان برای دانش آموزانی اجرا شده که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان زنجان نیستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خانه های هلال در مناطق شهری و روستایی استان مرجع توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در معاونت داوطلبان و جوانان طرح های ابتکاری زیادی داریم، بسیاری از افراد هلال احمر را با محوریت امدادرسانی در حوادث و سوانح می شناسند در حالیکه در این حوزه ها توانمندی قشرهای مختلف جامعه را برعهده داریم.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون موفق به اجرای پنج طرح کاروان سلامت در مناطق محروم استان و ویزیت رایگان بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر شده ایم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به پرداخت هزینه های درمانی در قالب طرح حمایتی - درمانی اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه گذشته برای ۵۰۰ نفر از بیماران نیازمند هشت میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال هزینه درمانی و دارویی پرداخت کرده ایم.

هاشمی اظهارداشت: در حوزه امانات پزشکی نیز برای یکهزار و ۸۰ نفر از زنجانی ها دراین مدت بیان شده از سال، تجهیزات پزشکی امانت داده شده است.

کد خبر 5903414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha