۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳

امام جمعه محمودآباد:

امنیت زیر بنای عدالت و آرامش در جامعه است

امنیت زیر بنای عدالت و آرامش در جامعه است

قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: زیر بنای عدالت و آرامش، امنیت در جامعه است و تا امنیت تأمین نشود عدالت و آرامش تأمین نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد اظهار کرد: از جمله مصادیق تقوی رعایت حقوق افراد در خانواده من جمله کودکان است.

وی افزود: حق کودک عبارت است از: مهرورزی بر کودک، پرورش و آموزش او، گذشت و پرده پوشی بر خطاهای وی، نرمش در برابر او و کمک به او و نادیده گرفتن لغزش‌های دوران کودکی از جمله حقوق کودک است که باید رعایت شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فرارسیدن هفته ناجا با بیان اینکه امنیت جامعه دغدغه انبیا و اولیای الهی است، ادامه داد: زیر بنای عدالت و آرامش، امنیت در جامعه است و تا امنیت تأمین نشود عدالت و آرامش تأمین نخواهد شد.

وی با بیان اینکه از جمله وظایف نظام جمهوری اسلامی ایجاد امنیت در جامعه است، تصریح کرد: امنیت خط قرمز نیروی انتظامی است و تقدیم هزاران شهید نیروی انتظامی در راستای همین هدف الهی و قرآنی است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: مردم عزیر و با بصیر میهن اسلامی و مسئولین خدوم باید توجه داشته باشند که برقراری امنیت نیازمند اقتدار است و این اقتدار با حمایت مردم و زیر ساخت‌های قانونی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت جانی، مالی، زبانی، حمایت از امنیت است، اضافه کرد: سم پاشی های دشمنان کینه توز که به تعبیر مقام معظم رهبری «در حال مرگ هستند و به یاری خدا آیه موتو بغیظم در مورد رژیم غاصب در حال تحقق است» بر علیه نیروهای انتظامی در فضای واقعی و مجازی به خاطر سیلی خوردن دشمن از متولیان برقراری امنیت و حرکت در مسیر اهداف انقلاب اسلامی است.

کد خبر 5904006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha