۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۷:۰۲

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

خطیر: اگر بازی با مس بدون تماشاگر باشد بازی نخواهیم کرد

خطیر: اگر بازی با  مس بدون تماشاگر باشد بازی نخواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص برگزاری دیدار این تیم با مس رفسنجان بدون تماشاگر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص برگزاری دیدار این تیم با مس رفسنجان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر که گفته می‌شود بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان باشگاه مس رفسنجان بر این است که بازی امروز را بدون تماشاگر برگزار کنند، اینکه می‌گویند ما دلمان می‌خواهد بازی با تماشاگر برگزار شود همه حرف است. ما از ظهر روز گذشته متوجه شدیم که دوستان می‌خواهند کاری کنند تا بازی بدون تماشاگر باشد. موضع باشگاه استقلال در این باره روشن است، من با سرمربی تیم هم صحبت کردم، اگر قرار باشد بازی بدون تماشاگر برگزار شود تیم فوتبال استقلال در این مسابقه شرکت نخواهد کرد.

وی افزود: بازی استقلال با مس رفسنجان تأیید شده است که در ورزشگاه شماره یک مس و با حضور تماشاگران برگزار شود. موضوع امنیت و استاندارد بودن ورزشگاه برای برگزاری مسابقه را هم شورای تأمین استان تأیید کرده است. صورتجلسه‌ای که بوده را مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ورئیس هیأات فوتبال امضا کرده‌اند که این به منزله این است که همه این را قبول کرده‌اند که مسابقه در این ورزشگاه برگزار شود. امضای صورت جلسه یعنی آمادگی لازم برای برگزاری این مسابقه وجود دارد. در این صورتجلسه هم آمده است اگر باشگاه مس رفسنجان نمی‌تواند بازی را با تماشاگر برگزار کند سازمان لیگ باید این میزبانی را از این شهر گرفته و بازی را در شهر دیگری برگزار کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین درخصوص برگزاری بازی‌های این تیم در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: ببینید یک سری‌ها می‌گویند چرا بازی در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شود، باید این مسئله را بگویم که ورزشگاه آزاد سکوی لازم و مناسب را ندارد و این موضوع را به سازمان لیگ هم اعلام کردیم اگر بازی‌های استقلال بدون تماشاگر بخواهد در ورزشگاه آزاد برگزار شود به هیچ وجه در این ورزشگاه بازی نخواهیم کرد. موضع باشگاه استقلال در این خصوص روشن است، چرا که فوتبال بدون تماشاگر هیچ ارزشی ندارد. این همه برای برگزاری مسابقات هزینه می‌کنیم چرا هواداران نباید بتوانند به ورزشگاه‌ها بیایند؟ اگر قرار است بازی‌های لیگ به این شکل برگزار شود بهتر است مسابقات را برگزار نکنند.

کد خبر 5904365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha