۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲

فرمانده انتظامی استان قزوین:

پلیس بدون خستگی بسترساز امنیت در جامعه است

پلیس بدون خستگی بسترساز امنیت در جامعه است

قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پلیس بسترساز امنیت در جامعه است و در تمام شرایط و موقعیت‌های مختلف بدون خستگی برای برقراری امنیت این شهر و مردم تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ابراهیمی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین که به مناسبت هفته ناجا در میدان صبحگاه ستاد فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: آرامش جامعه و مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و این نیرو هرگز اجازه فرصت طلبی را به آشوب طلبان نخواهد داد.

وی با بیان اینکه برای دفاع از مظلومان و برخورد با مخلان نظم و انتظام در جامعه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست، افزود: تغییر فرآیندها برای بهبود خدمت رسانی به مردم نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: پلیس بسترساز امنیت در جامعه است و در تمام شرایط و موقعیت‌های مختلف بدون خستگی برای برقراری امنیت این شهر و مردم تلاش می‌کند.

وی از برگزاری طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای سال تا به امروز بیش از یک هزار مورد طرح پاکسازی مناطق آلوده را در دستور کار داشته‌ایم.

سردار ابراهیمی با اشاره به فرارسیدن هفته ناجا در پایان بیان کرد: در این هفته بیش از ۴۰ برنامه و ۱۵۰ فعالیت با شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» در استان قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 5904579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha