۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴

امام جمعه ایلام:

توجه به زیرساخت های اربعین در ایلام استمرار داشته باشد

توجه به زیرساخت های اربعین در ایلام استمرار داشته باشد

ایلام-امام جمعه ایلام گفت:توجه به زیرساخت های اربعین در ایلام استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام الله نور کریمی‌تبار ظهر شنبه در آیین تجلیل از موکب‌داران و خادمان اباعبدالله‌الحسین (ع) در مصلی شهر ایلام که با حضور استاندار ایلام، معاون عمرانی وزیر کشور، دکتر قنبری تحلیل‌گر و پژوهشگر برجسته کشور، مدیران، مسئولان و خادمان اربعین حسینی برگزار شد، از تلاش‌های صورت گرفته در ایام اربعین قدردانی کرد.

وی گفت: از استاندار ایلام و ستاد مرکزی و استانی که زحمت کشیدند، قدردانی می‌کنم، خصوصاً حضور میدانی استاندار ایلام و معاونین در ایام اربعین که آثار و برکات خوبی هم داشت.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌های مربوط به تکمیل زیرساخت‌های استان استمرار داشته باشد و زیرساخت‌ها متناسب با حضور زائران فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: زمانی دغدغه مسئولان در اربعین برای اسکان، تغذیه و امنیت زوار بود اما اکنون این فصل را پشت سر گذاشتیم.

وی گفت: در همین راستا دغدغه‌ها باید فراتر شود و موکب‌داران، ستاد مرکزی اربعین و مسئولان باید بر اهداف قیام امام حسین (ع) متمرکز شوند و نقش اربعین در زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) را تبیین کنند، تک‌تک موکب‌ها باید مصلای نماز باشند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار عنوان کرد: حرکات خوبی امسال آغاز شد و از مجموعه ستاد اربعین استان، مسئولان و اصحاب رسانه قدردانی می‌کنم.

وی تأکید کرد: لازم است شهرک اربعین هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد و لازم است در این شهرک توجه لازم به فضای تبلیغی اربعین بشود.

کد خبر 5904695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha