۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی خبرداد؛

پایان ارزیابی اولیه زلزله در استان خراسان رضوی

پایان ارزیابی اولیه زلزله در استان خراسان رضوی

مشهد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به پایان ارزیابی اولیه زلزله در شهرستان‌های شرقی این استان گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت مالی و جانی دریافت نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن ذاکریان اظهار کرد: زلزله‌های غرب افغانستان که از ساعت ۱۰ و ۱۱ دقیقه صبح روز ۱۵ مهر ماه در نزدیکی شهر هرات به وقوع پیوسته است و تا این لحظه ۴ زلزله بالای ۵ ریشتری که سه مورد آن توسط اکثر مردم شرق خراسان رضوی حس شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۱۳ تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر با فوریت، عملیات ارزیابی را در مناطق تحت تأثیر در شهرستان‌های تایباد، تربت جام، خواف، سرخس، صالح آباد، فریمان و مشهد مورد بررسی قرار دادند.

وی اضافه کرد: مجموعه اطلاعات جمع آوری شده نشان می‌دهد تاکنون هیچ گونه تلفات انسانی و گزارش تخریب جدی ساختمانی از زلزله اعلام نشده است.

ذاکریان بیان کرد: جمعیت هلال احمر ضمن اعلام آمادگی کامل جهت امدادرسانی از حیث نیروی انسانی، لجستیک، آمادگی استان‌های معین و سازمان امداد و نجات؛ عموم مردم عزیز را دعوت به آرامش و حفظ خونسردی کرد و درخواست می‌شود ضمن کسب آمادگی و آموزش‌های لازم امدادی از منابع معتبر، به منظور حفظ آرامش عمومی، اخبار مرتبط با زلزله را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.

کد خبر 5904878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha