۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی:

تشکیل کارگروه برای رفع مشکلات روستائیان مرکزی هدفگذاری شود

تشکیل کارگروه برای رفع مشکلات روستائیان مرکزی هدفگذاری شود

اراک- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: روستائیان استان مرکزی در حوزه های مختلف با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید تشکیل کارگروه ویژه در راستای رفع مشکلات هدفگذاری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر اسدی ظهر شنبه در آئین گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر اظهار داشت: ساماندهی کمیسیون ماده ۹۹ امری ضروری است چرا که به دلیل نبود قانون، دهیاران نمی‌توانند پیرو ماده ۹۹، اقدام و برخوردی با تخلفات داشته باشند.

وی تاکید کرد: چنانچه ظرفیت قانونی لازم در این روستا فراهم شود، دهیاران نیز می‌توانند به ابزارهای قانونی مجهز شوند هر چند تأخیر در رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون، مورد پذیرش نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تاکید کرد: تشکیل کارگروهی با حضور نماینده راهداری، بنیاد مسکن، استانداری، فرمانداری و تنی چند از دهیاران در راستای رفع مباحث و مشکلات مرتبط با حوزه راه، آسفالت و اینترنت باید در اولویت اقدامات قرار گیرد و مشکلات به صورت هفتگی بررسی و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد شود تا روند رفع مشکلات تسریع شود.

اسدی گفت: در راستای رفع مسئله مسکن در روستاها، کارگروهی تشکیل و چهار روستا برای اجرای طرح ملی مسکن انتخاب شده اند که انتظار است اجرا و ساماندهی طرح هادی در روستاها با محوریت مدیرکل دفتر امور روستایی انجام شود.

وی گفت: صدور کارت ویژه اعضای شورای روستاها در حال پیگیری است که باید این موضوع با سرعت بیشتری پیگیری شود و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که رسیدگی به وضعیت پایانه انار، نیازمند طرح و پیشنهاد مشخص است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: در حوزه اوقاف به ویژه در شهرستان شازند اقدامات مناسبی انجام شده تا از مشکلات مردم در اسرع وقت گره گشایی شود.

کد خبر 5904884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha