۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۰:۳۱

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

اراده و قدرت برتر در خلیج فارس و غرب آسیا با ایران است

اراده و قدرت برتر در خلیج فارس و غرب آسیا با ایران است

بوشهر- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اراده و قدرت برتر در خلیج فارس و غرب آسیا با جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان زیراهی شنبه‌شب در همایش بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت شهدای عملیات نبرد مستقیم با آمریکا در آب‌های خلیج فارس اظهار داشت: شهدای خلیج فارس با شهادت و شهامت خود برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان نیروی دریایی سپاه دشمن را به زانو درآوردند تصریح کرد: شهدا اقتدار خود را ثابت کردند و نشان دادند که دشمن مجهز را نیز می‌توان شکست داد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در نبرد مستقیم ایران و آمریکا در خلیج فارس، شهید مهدوی و یارانش با کمترین تجهیزات شیوه‌های نوینی در جنگ‌های دریایی ابداع کردند.

وی با بیان اینکه امروز اراده برتر، اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود: در حال حاضر زمان آن گذشته است که هر چه آمریکایی‌ها می‌خواستند رخ دهد.

سردار زیراهی با اشاره به اینکه شرایط تردد در خلیج فارس با گذشته متفاوت شده است گفت: ۳۴ فروند شناور فرامنطقه‌ای در خلیج فارس حضور دارند ولی همچنان اراده و قدرت برتر در خلیج فارس و غرب آسیا با جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 5905474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha