۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نبرد جبهه مقاومت مقطع درخشانی را خلق خواهد کرد

نبرد جبهه مقاومت مقطع درخشانی را خلق خواهد کرد

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحبم

نبرد موفقیت آمیز جبهه مقاومت و مبارزان فلسطینی علیه رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، برگی زرین و مقطعی درخشان در به ثمر رسیدن فرهنگ جهاد و مقاومت و روحیه وحدت و همبستگی است که با توکل بر خداوند متعال و اتکاء به جوانان و ملت مقاوم فلسطین و پشتیبانی ملت‌های مسلمان و آزاده به دست آمد.

قدرت نمایی ستودنیِ گروه‌های فلسطینی در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، نشانگر این واقعیت است که فلسطین و حامیان فلسطین بیش از گذشته در مقابل این گروه تروریستی، ایستادگی و عزم خود را برای پیروزی نهایی جزم کرده است و این همان حقیقت مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین و مستکبران است که عظمت اسلام و عزت مسلمانان را در برابر جهانیان نمایان کرده است.

این جانب پیروزی مردم و مجاهدان فلسطینی بر رژیم سفاک صهیونیست را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، رهبران و گروه‌های مبارز و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت و امت اسلامی تبریک گفته و بر مجاهدان فلسطین و شهدای مقاومت، سلام و درود می‌فرستم و از خداوند متعال پیروزی نهایی ملت مسلمان فلسطین و امت اسلامی بر اشغالگران قدس شریف و غاصبان سرزمین‌های فلسطین را مسألت می‌کنم. ((و لینصرن الله من ینصره))

کد خبر 5905690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha