۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

رئیس جدید دادگستری مُهر منصوب شد

رئیس جدید دادگستری مُهر منصوب شد

مُهر - با حکم رئیس قوه قضائیه و با حضور رئیس دادگستری استان فارس، «بهنام نجفی زاده» به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان مُهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان مُهر صبح امروز یکشنبه با حضور رئیس کل دادگستری فارس، ائمه جمعه و جماعات، مسئولان قضائی، ادارات، نهادهای دولتی و تعدادی از معتمدین شهرستان مُهر در این شهرستان برگزار شد.

رئیس جدید دادگستری شهرستان مهر در این آئین اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری همانند قبل تکریم ارباب رجوع را نصب العین خویش قرار داده و طبق برنامه ریزی به پیش خواهیم رفت.

بهنام نجفی زاده گفت: پرونده‌های صلح و سازش در مساجد را به پیش خواهیم برد و در پرونده‌های قضائی با سرعت هر چه بیشتر انجام خواهد شد.

وی ضمن تکریم شهدا اظهار داشت: در راستای آرمان شهدا جهت صلح و سازش از خانواده شهدا استفاده خواهیم کرد و با مسؤلین در تعامل خواهیم بود.

رئیس جدید دادگستری مُهر منصوب شد

به گزارش مهر، در ادامه این مراسم با تجلیل از خدمات چند ماهه سید محمد باقر حقایقی رئیس پیشین دادگستری شهرستان مُهر، با حکم رئیس قوه قضائیه، بهنام نجفی زاده که پیش از این در دادگستری شهرستان به عنوان دادستان مشغول خدمت بود به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان مُهر منصوب شد.

همچنین رئیس قوه قضائیه در حکم دیگری فرزاد زارع را نیز به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مُهر منصوب کرد.

گفتنی است؛ بهنام نجفی زاده رئیس جدید دادگستری شهرستان مُهر، زاده داراب در استان فارس و دانش آموخته دانشگاه کاشان و شیراز (کارشناسی حقوق، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی) است که با سابقه ۸ ساله خود به عنوان دادیار، بازپرس و دادستان در شهرستانهای مرودشت و مُهر را در کارنامه خود دارا می‌باشد.

کد خبر 5905827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha