۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر مطرح کرد؛

آمادگی بنیاد مسکن برای احداث شهرک توریستی - تفریحی هوشمند

آمادگی بنیاد مسکن برای احداث شهرک توریستی - تفریحی هوشمند

بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: بنیاد مسکن آمادگی دارد برای بهره مندی نخبگان استان بوشهر شهرک توریستی - تفریحی هوشمند احداث کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم ظهر یکشنبه در نشست با رئیس بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: نخبگان از ابزارهای مهم قدرت و اقتدار کشور هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به توان علمی و فکری نخبگان استان، خواستار همکاری بنیاد ملی نخبگان با بنیاد مسکن در ارائه خدمات بهتر به متقاضیان در روستاها و شهرها شد.

وی خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن استان هم‌اکنون در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، در برخی پروژه‌ها از پتانسیل این مجموعه‌ها استفاده می‌کند.

مقدم، نخبگان را موتور و پیشران توسعه کشور دانست و بیان کرد: آمادگی داریم جهت تأمین زمین و احداث مسکن نخبگان همکاری کنیم.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر نیز اظهار داشت: اقداماتی که در بنیاد ملی نخبگان انجام شده است دارای بهره‌وری برای جامعه و کشور است.

سیده آزاده میروکیلی، ضمن آمادگی خود در خصوص مسائل و موضوعات علمی و فکری مرتبط با بنیاد مسکن بیان کرد: بنیاد ملی نخبگان می‌تواند به عنوان یک پشتیبان حامی مباحث مسکن و عمران استان بوشهر باشد.

کد خبر 5906021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha