۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۱

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد؛

رد رشوه ۶۰ میلیونی مأمور کلانتری مرزن آباد

رد رشوه ۶۰ میلیونی مأمور کلانتری مرزن آباد

چالوس- رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مازندران از رد رشوه ۶۰ میلیون ریالی مأمور کلانتری ۱۳ مرزن آباد چالوس، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مسعود تقدیسی گفت: یکی از مهمترین اهداف بازرسی در صیانت از کارکنان، حفظ سازمان از هرگونه آسیب و ارتقا روحیه، اقتدار، عزت، منزلت و شخصیت در کارکنان است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات تشویقی برای کارکنان صحیح العمل و پاکدست تصریح کرد: به منظور نهادینه سازی فرهنگ امتناع از دریافت رشوه و ایجاد انگیزه خدمتی در کارکنان و همچنین ارتقا صحت عمل آنان تدابیر پیشگیرانه فرماندهان، رؤسا و مدیران می‌تواند در جهت کاهش زمینه‌های ارتکاب و محدود کردن موقعیت‌های مجرمانه مؤثر باشد.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به عملکرد صحیح مأمور کلانتری ۱۳ مرزن آباد چالوس اظهار داشت: گروهبان یکم سهراب یخکشی حین گشت زنی در حوزه مأموریتی به یک دستگاه خودرو دنا مشکوک و پس از بازرسی خودرو یک دستگاه کارتخوان و مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و … کشف کرد که راننده برای فرار از مجازات مبلغ ۶۰ میلیون ریال به سرکار یخکشی پیشنهاد رشوه داده که جهت سیر مراحل قانونی پرونده تشکیل و متهم نیز از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

کد خبر 5906333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha