۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰

معاون هلال احمر قزوین خبر داد؛

استفاده بیش از ۱۲۰۰ نفر از خدمات بانک امانات هلال احمر قزوین

استفاده بیش از ۱۲۰۰ نفر از خدمات بانک امانات هلال احمر قزوین

قزوین- معاون داوطلبان هلال احمر قزوین گفت: بیش از ۱۲۰۰ بیمار نیازمند از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر قزوین استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا دوستی از بهره‌مندی بیماران از وسایل و تجهیزات بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهار کرد: ۱۲۱۴ نفر از بیماران در شش ماهه اول سال جاری از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی بهره مند شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر در سطح استان فعالیت می‌کنند که با هدف کمک به بیماران نیازمند در تأمین وسایل و تجهیزات پزشکی راه اندازی شده‌اند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵۰ قلم وسایل تجهیزات پزشکی در بانک امانات این استان نگهداری می‌شود.

وی تصریح کرد: این تجهیزات شامل تخت بیمارستانی، ویلچر مانومتر، کپسول اکسیژن و دیگر اقلام پزشکی است که در صورت لزوم به بیماران نیازمند به صورت امانی و رایگان در اختیار افراد متقاضی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: شهروندان و خیرین نیز می‌توانند با اهدا لوازم پزشکی مازاد در منزل به شعب، دفاتر نمایندگی و خانه‌های هلال سطح استان قزوین به ارائه خدمات بهتر به بیماران و نیازمندان کمک کنند.

کد خبر 5906706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha