۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷

با پیروزی ۲ بر صفر؛

آینده‌سازان اردبیل گام نخست را محکم برداشتند

آینده‌سازان اردبیل گام نخست را محکم برداشتند

اردبیل- تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته اول لیگ دسته ۲ کشور بر حریف شمالی خود پیروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی که عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد، تیم آینده‌سازان اردبیل توانست در هفته نخست لیگ دسته ۲ کشور، ۲ بر صفر حریف خود چوکای تالش را از پیش رو بردارد.

در این بازی که با حضور گرم تماشاگران اردبیلی و در ورزشگاه در حال تعمیر تختی اردبیل برگزار شد، تیم آینده‌سازان اردبیل که برای اولین بار در لیگ دسته ۲ کشور به عنوان نماینده اردبیل حاضر شده، توانست در نیمه نخست بازی رو به جلو و برتری را نسبت به حریف انجام دهد تا در دقیقه ۴۳ توانست وحید عسگرپور بازیکن این تیم گل اول آینده‌سازان را به ثمر برساند.

این تیم در نیمه دوم نیز بازی هجومی خود را مقابل حریف سرسخت خود چوکای تالش ادامه داد تا در دقیقه ۵۷ نادر محمدنژاد توانست گل دوم تیم آینده‌سازان را به ثمر رسانده و این تیم را جلو بیندازد.

در ادامه بازی تیم حریف هر قدر فشار آورد، نتوانست نتیجه را تغییر دهد و در پایان تیم آینده‌سازان اردبیل ۲ بر صفر چوکای تالش را از پیش رو برداشت.

هفته اول مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور از امروز شروع شد و تیم فوتبال آینده‌سازان توانست گام نخست را محکم برداشت و با همراهی تماشاگران در زمین خود حریف شمالی خود را با شکست بدرقه کند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در حاشیه این مسابقه اظهار کرد: تیم فوتبال آینده‌سازان متعلق به استان و شهر اردبیل است و تمام تلاش مجموعه این باشگاه بر این است تا بهترین نتایج برای فوتبال اردبیل در قالب این تیم رقم بخورد.

صمد نوتاش تصریح کرد: برگزاری مسابقه و میزبانی شایسته‌ای از تیم‌های اردبیل تداعی شد تا در آینده نیز این تیم بتواند موفقیت‌های پیشین فوتبال اردبیل را احیا کند.

کد خبر 5907222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha