۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۳

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین:

۹۹ مشاور املاک متخلف در استان قزوین پلمب و اخطار دریافت کردند

۹۹ مشاور املاک متخلف در استان قزوین پلمب و اخطار دریافت کردند

قزوین- مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در بازدید و گشت مشترک ۹۹ مشاور املاک در استان قزوین پلمب شده و اخطار دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی هاشم صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی برنامه ویژه‌ای برای ساماندهی و نظارت بر مشاورین املاک دارند.

وی با بیان اینکه این نظارت‌ها با هدف کنترل بازار انجام می‌شود، ادامه داد: در این بازدیدهای روزانه در شهر قزوین در ۶۸ فقره گشت از ۲۲۲ واحد بازدید ۱۷۵ پرونده برای مشاورین متخلف تشکیل شده و ۸۶ واحد پلمب و اخطار به پلمب دریافت کرده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: همچنین در شهرهای تاکستان، آبیک، بویین زهرا، البرز و آوج نیز بیش از ۶۰ گشت انجام شده و ۴۹۰ واحد صنفی مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: در این شهرها نیز ۱۳۴ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و ۱۳ واحد در مجموع در این شهرستان‌ها پلمب شده است.

این مسئول ادامه داد: بیش از ۱۲ میلیارد ریال ارزش ریالی جرایم انجام شده در مشاورین املاک قزوین است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت: در گشت مشترک و گزارش‌های مردمی با یکی از برج‌های شهر قزوین که بدون اینکه مجوز صنف مشاورین املاک را دارا باشد بدون ضابطه و قوانین صنفی اقدام به ثبت قرارداد می‌نمودند که طی بازدید صورت گرفته این مکان تا اخذ مجوز از صنف مربوطه تعطیل شده است.

هاشمی در پایان گفت: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده‌ایم که اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

کد خبر 5907532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha