۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد؛

هرمزگان در جایگاه نخسث ثبت نام دانش آموزان در هنرستانها

هرمزگان در جایگاه نخسث ثبت نام دانش آموزان در هنرستانها

بندرعباس - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افزایش هنرجویان استان هرمزگان از کسب جایگاه نخست ثبت نام دانش آموزان در هنرستانها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قویدل صبح سه شنبه در جمع خبرگاران عنوان کرد: هرمزگان در زمینه ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستانها، جایگاه نخست در کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: قریب به ۵۰ درصد از دانش آموزان پایه دهم استان جذب هنرستانها شده‌اند و از این منظر تنها استان کشور هستیم که توانستیم تعهد خود نسبت به برنامه ششم توسعه را عملی کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم با حضور استاندار محترم، ۲۸ هنرستان به مجموعه هنرستانهای استان در سال جاری اضافه شده و تعداد هنرستانهای استان به ۲۷۲ باب رسیده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا آموزش را به سمت محیط واقعی کار ببریم؛ چرا که هنرستانها فرصتی ویژه برای شکوفایی استعدادهای مهارتی دانش آموزان است و تا کنون ۲۸ هنرستان در جوار صنایع و کارخانجات راه اندازی شده است که این صنایع در آموزش هنرستانی با آموزش و پرورش همکاری خواهند کرد.

گفتنی است در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار هنرآموز در این مراکز در حال تحصیل هستند و شاهد رشد ۴ درصدی افزایش هنرجویان در استان هرمزگان هستیم.

کد خبر 5907608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha