۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

شهدای مظلوم انتظامی گواه خدمتگزاری پلیس است

شهدای مظلوم انتظامی گواه خدمتگزاری پلیس است

سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه امنیت کنونی حاصل خون شهدا است، گفت: شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر سه شنبه با مادر شهید حسین یوسفی به مناسبت هفته فراجا دیدار، و با اشاره به اینکه نعمت امنیت هدیه الهی است، بیان داشت: امنیت کنونی حاصل خون مطهر پاک شهدا است و این افتخاری است که مخصوص بندگان خاص خداوند است.

وی افزود: انتظامی با جان و دل به صورت شبانه روزی در راه امنیت و آسایش مردم خدمت می‌کنند و در این راه با افتخار شهید تقدیم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است، گفت: ما نیز از نزدیک شاهد این رشادت و ایثار کارکنان انتظامی هستیم که این مهم خود جای شکر گزاری دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: در اغتشاشات سال گذشته بدخواهان و معاندان نظام به دنبال ناامنی در استان بودند که با هوشیاری و رشادت نیروهای انتظامی و امنیتی توطئه‌های آنان خنثی شد.

وی ادامه داد: چنین شهدای عزیزی از دامن پاک مادرانی که برای میهن و کشور خود در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی جانفشانی کرده‌اند پرورش یافته، و ما قدردان این فداکاری‌ها هستیم.

کد خبر 5907936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha