۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۵

رئیس کل دادگستری اردبیل:

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در اردبیل رونمایی شد

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در اردبیل رونمایی شد

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: همزمان با ۱۶ استان کشور، سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در دادگستری اردبیل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو شامگاه سه‌شنبه در آئین رونمایی از این پنجره واحد که همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفرانسی رونمایی شد، اظهار کرد: مهمترین کارکرد پنجره واحد مدیریت زمین برقراری فرآیندهای بین دستگاهی و ایجاد زمینه لازم برای مدیریت هوشمند و بهینه امور مربوط به زمین و ارتباط متقاضیان خدمات این حوزه با دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: این سامانه همچنین قابلیت‌های عملکردی نظیر پیشگیری از تخریب اراضی حساس کشور، جلوگیری از اتلاف منابع بیت‌المال و کاهش پرونده‌های قضائی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور و مدیریت یکپارچه اراضی کشور از طریق نظارت ماهواره‌ای را دارد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزها، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوزها، ارتقای مدیریت منابع حوزه اراضی و املاک به منظور تحقق حداکثری کیفیت خدمات با صرف بهینه منابع، ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و هم‌افزایی در ذی‌نفعان حوزه اراضی و املاک، مقرون به صرفه و پرهیز از هدر دادن بیت‌المال، منطبق بودن با قوانین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های کشور از جمله ویژگی‌های مهم این سامانه است.

حجت‌الاسلام کثیرلو بر لزوم همکاری، تعامل و هماهنگی تمامی دستگاه‌های مسئول برای اجرای دقیق برنامه‌های این سامانه تاکید کرد و افزود: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با حضور ویدئوکنفرانسی جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز رونمایی شد.

کد خبر 5908318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha